Nadawanie i wybijanie numerów nadwozia
Na naszej stacji zapewniamy kompleksową diagnostykę układu jezdnego. Od dokładności ustawienia kół osi przedniej i tylnej zależy zużycie opon, kierowalność pojazdem, zużycie paliwa, a nawet całe bezpieczeństwo jazdy. Ustawienie kół może zmieniać się w trakcie eksploatacji na skutek normalnego zużycia części zawieszeń lub po ich wymianie. Jednak nagłe i gwałtowne oddziaływania sił zewnętrznych”, jak kolizja drogowa, uderzenie w krawężnik, czy zmiany dokonywane w ramach tuningu, również narzucają konieczność ponownego ustawienia zawieszenia kół.
Na swym wyposażeniu posiadamy najnowsze urządzenia firmy Hunter pracujące w systemie techniki komputerowej i cyfrowej: DSP 600 do samochodów osobowych, terenowych i dostawczych, oraz PA 100 do samochodów ciężarowych, autobusów, przyczep i naczep. Komputer, badając zbieżność i geometrię kół uwzględnia wszystkie parametry: oś symetrii pojazdu, geometryczną oś jazdy, kąt pochylenia koła, kąt pochylenia osi sworznia zwrotnicy, kąt wyprzedzenia osi sworznia zwrotnicy, zbieżność całkowita kół (zbieżność kół przednich bądź tylnych), zbieżność połówkowa kół (zbieżność kół przednich bądź tylnych), różnica kątów skrętu kół przy skręcie koła zewnętrznego o 20°, maksymalny kąt skrętu kół, kąt przesunięcia osi kół, kąt nierównoległości osi kół, kąt sumaryczny.
Jeżeli twój samochód źle się prowadzi, ścina opony, ściąga podczas jazdy, słyszysz dziwne stuki w zawieszeniu, koniecznie odwiedź naszą stację w celu zdiagnozowania niepokojących objawów. Przeszkolony personel postara się pomóc i znaleźć najlepsze rozwiązanie dla twojego problemu.